Tuesday, May 20, 2008

Ibland är man smart!


Rönnbärsblommor (tagen med blixt)


Rönnbärsblommor (utan blixt)


Skogsstjärna


Skogsstjärna (en till, det fanns många)


Solnedgång


Tall i solnedgång

Angående rubriken:När jag är mindre smart så brukar jag skylla på att man faktiskt inte kan vara smart jämt. Har fått svar på det: Det hade dock varit trevligt att vara smart iaf nån gång...

Nu till varför jag känner mig smart nu: Jag har inte druckigt kaffe på hela dagen!!! (inte jätteimponerande egentligen, jag vet) och därför mått ganska sunkigt, fast inte lika illa nu som innan. Nu för typ en timma sen såg jag att det filmades på ramberget och var fint väder och det hade varit skönt att gå ut MEN jag är ju lat. Tror det var H som skrev om ett sådant här dilemma för ett tag sedan. iaf så gick jag ut och kollade lite på håll på filmarna (vet inte vad de filmade) och tog en massa foton, och nu mår jag bättre! Smart av mig att gå ut (istället för att titta på nån trist kärleksfilm på tv)!

Ovan är resultatet av min fotopromenad. Jag skriver massa bildtexter för att hjälpa dom små liven som hittar hit via googglesökningar. Vansinnes massa folk (en om dan kanske) som hittar in genom att söka på blombilder. Fast borde inte det stavas blommbilder egentligen???

Inspirationen till att beskära fyrkantigt kommer från denna fotograf:
http://flickr.com/photos/keysofvirtue/

No comments: