Friday, January 23, 2009

Annons: Finnes - Resturangprovare

Jag är en kille med mycket stort matintresse och som verkligen brinner för mat. Jag är mycket intresserad av att prova både nya och beprövade matkoncept. Jag gillar all sorts mat, så länge den är väl tillagad. Jag är också duktig på att laga mat även om jag saknar formell kockutbildning vilket gör att jag väl kan känna igen mat som är lagad med kärlek.

Denna annons kommer av att jag gärna äter ute men skulle behöva någon anledning att gå ut. Detta särskilt som jag bor själv och då annars måste laga mat till bara mig själv. På grund av dessa personliga anledningar så har jag stor motivation till att göra att gott jobb. Dessutom blir också mina löneanspråk låga.


Kort sagt: ge mig anledningar att gå på resturang! Det ovan skrivna var bara ploj även om jag kanske skulle skicka in det till gp, man kanske kan få jobb?

2 comments:

Arne said...

Det låter ju nice att gå ut och äta nån gång i vår. Det ska väl kunna bli av. När jag kommer hem från vietnam, då så...

bodils memoarer said...

vi kan äta på restaurang här om du vill? annars vid påsk. jag gillar att äta mat. särskilt god mat.