Thursday, April 24, 2008

Humla vid rhododendron


Ytterligare en bild från min fotorunda i botan. Denna gången på en humla vid en rhododendron. Tog ca 20 foton på denna humla och en till med manuell exponering och utan att sikta med sökaren på kameran. Fick flera ganska ok bilder i stil med den ovan. Trodde lite att jag bara skulle få med nån suddig halv humla i kanten på nått enstaka kort.

Genialiskt att börja inläggen med foto, blir ganska mycket text då ändå eftersom man har någon intressant att skriva om.


En annan sak jag tänkt på är hur elakt det vore att ta en bröllopsklänning och sy in ansjovisar i sömmarna bara för att. Jag såg en bröllopsklänning på bönegruppen idag, kombon till den vi va hos ska gifta sig. Då tänker jag givetvis på att sabba. Nu tänker jag på hur gott det vore med lite jansons frestelse! mmmmmm....

No comments: