Wednesday, October 29, 2008

HA!



Jag har fått mitt första VG på ett ordbajs (hemtenta). IOF var det bara på den enda frågan som var intressant som jag fick VG och eftersom jag fick G på de andra två frågorna blir det G i betyg så detta spelar ingen roll egentligen men ändå.
Inför denna hemtenta hade jag inte läst något alls eller ens skaffat böckerna innan tentan utan tog ett biblioteksrace så fort jag fått tentan för att hitta nödvändiga referenser till just de böckerna våra lärare ser som de enda som duger. Trots att jag inte läst något eller förberett mig på annat sätt än föreläsningar var detta alltså det bästa resultat jag nånsin fått på ett ordbajs.

Tyvärr så är jag tvungen till ett nytt sådant biblioteksrace imorgon bitti igen eftersom jag nu fått ut den sista hemtentan och inte heller denna gången har brytt mig om att läsa en enda stavelse innan tentan. Så nu ska jag sluta skriva här och ta och leta upp listan med den "obeligatoriska" kursliteraturen.

No comments: